Kontiotuote Oy
Dataohjattu markkinointi tukee Kontion kasvua
Aihealueet: Jatkuva kumppanuus, Dataohjattu markkinointi, Hakukonemarkkinointi
Kontiotuote Oy on suomalainen, Kontio-merkillä hirsitaloja ja -huviloita valmistava yritys. Yhtiön Pudasjärvellä sijaitsevasta tehtaasta toimitetaan vuosittain yli 1000 hirsirakennusta ympäri maailmaa. Kontio haki laadukasta kumppania toteuttamaan jatkuvaa digimarkkinointia ja tukemaan myynnin sekä markkinoinnin vahvaa in-house tiimiä.
Taktista mainontaa brändiä unohtamatta
Kontion kanssa lähdettiin alkusuunnittelun jälkeen toteuttamaan dataohjattua digimarkkinointia ulkoistetun digimarkkinointitiimin mallilla, johon kuuluu jatkuva yhdessä tekeminen ja kehittäminen. Vaikka yhteistyö keskittyy ennen kaikkea taktiseen digimarkkinointiin, otetaan kaikessa huomioon myös brändi. Yhteistyön liima on toimiva ja avoimen rehellinen tiimityö, joka palvelee ennen kaikkea sille asetettuja liiketoiminnan kehitystä tukevia tavoitteita.
Jatkuva tekeminen tuo jatkuvia tuloksia
Grapevinen tuottama digimarkkinointi on tuonut Kontion markkinointiimille toivottua lisävoimaa ja tuottanut haettua lisähuomiota ja -arvoa brändille. Tuloksia on tavoiteltu tiiviillä tiimityöllä ja monikanavaisella digimarkkinoinnilla. Tämän kombon kautta kohderyhmää on sekä tavoitettu että konvertoitu johdonmukaisesti ja tehokkaasti.