Paulig Kahvit
Vaikuttavuuden maksimointi digitaalisissa kohtaamispisteissä
Aihealue: Jatkuva kumppanuus, Dataohjattu markkinointi, Brändin rakentaminen, Sosiaalinen media, Kuva- ja videotuotanto
Laadukkaan kahvin koti on paitsi Pauligilla myös digitaalisissa kohtaamispisteissä. Pauligin eri kahvibrändien kotimaisen markkinajohtajuuden haluttiin näkyvän myös digissä tunnistettavilla ja kohderyhmissä resonoivilla tavoilla.
Lisäarvoa kohtaaminen kerrallaan
Paulig kahville rakennettiin vahvaa ja erottuvaa presenssiä some- ja digikanavissa sekä Paulig-kattobrändin että erillisten brändikampanjoiden voimin. Suomalainen elämän eliksiiri laitettiin kulkemaan kahvikansan mukana tuloksellisesti ja lisäarvoa tuottaen digin ja somen eri kohtaamispisteissä sisältö, mainos ja kohtaaminen kerrallaan.
Paulig Kahvien digimarkkinointi uudelle tasolle
Yhteistyön aikana Pauligin digitaalinen markkinointi nostettiin seuraavalle tasolle liiketoiminnallisia tavoitteita tukevan strategian ja suunnitelmallisen tekemisen avulla. Brändihuomiota- ja vaikuttavuutta onnistuttiin yhteistyön aikana parantamaan niin jatkuvassa digimarkkinoinnissa kuin erillisissä kahvibrändien kampanjoissa.
“Yhteistyö on sujunut moitteettomasti. Grapevine on napannut erittäin ansiokkaasti kiinni monimuotoisesta ja -rakenteisesta organisaatiostamme, vastannut briifeihin kattavasti ja tuonut esiin kehityskohteita matkan varrella. On hienoa havaita ja todeta kuinka sitoutuneesti Grapevinen tiimit tekevät töitä meidän onnistumisten eteen. Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja toivomme sen jatkuvan pitkään.”
– Kati Kyllönen, Marketing Manager, Paulig Group